Ny dag igen.

Hej på er alla läsare, nu har jag precis ätit en jätte god frukost full med massor av vitaminer. Min sambo har precis åkt iväg till sina föräldrar där han ska hjälpa till med veden idag men jag valde att stanna hemma och ta det lungt då jag misstänker att jag känner av foglossningen, jag ska ringa min barnmorska imorgon och fråga om jag ska köpa ett magbälte eller hur jag ska göra. Om det är någon av er läsare som har något tips på vart man köper magbälten så kommentera gärna.
Idag så består dagen av vila, jag har så ont i ryggen så jag tar mig knappt upp ur sängen och då är det ingen idé att springa runt. Idag försvann vårkänslorna igen eftersom att det är minus grader, när ska det här ta slut? Ska vi ha vinter ända fram tills i Augusti?
Nu är jag less på att se vitt färg på marken nu vill jag se lite grönt.
Vad ska ni läsare hitta på att göra idag då?
Nu ska jag runda av och slänga på mig lite hemma kläder men jag uppdaterar igen lite senare. Ha det så bra alla läsare.
Kramar

Kommentarer
Becca & baby

Min mor fick låna ett stödbälte/magbälte på vårdcentralen när hon var gravid, hör med dom :)



Kram.

2010-03-21 | 12:30:01 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: