Rörelser inne i magen

Det rör sig för fullt inne i magen, det är så mysigt måste jag säga. Och igår kände jag för först gången att bebisen hade hicka. Känns som en puls liknande känsla längst ner i magen över livmodern. Riktigt roligt var det att känna.
Och hela morgonen så har det buffrat så jag tror att barnet slår kullerbyttor och sparkar hej vilt där inne. Vem vet det kanske blir en liten fotbollsspelare när den blir större?
Får se vad den hittar på imorgon under den tiden så vi får se våran älskade bebis på skärmen.
Sist så vinkade den och slog kullerbyttor så får se om det blir ungefär samma sak imorgon.
Längtar så otroligt mycket.

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

haha bara 6veckor säger du, jag ska typ föda barn om 6veckor o jag tycker det känns som en evighet haha! Jo allt är bra jag är bara SJUKT trött på att vara gravid nu. Nu vill jag ha vår bebis haha! Men plutten har börjat sjunka ner i bäckenet nu, dock inte fixerat sig helt. Men man märker att det börjar hända grejer iaf :) sj då?

2010-03-29 | 12:06:15 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Jaqueline- Gravidast ever.

GUD vad du shoppar mycket tidigt :P haha... men det är väl bra antar jag :) Vi har typ bara the basics.. dom vill ju mest äta o sova i början så :)

2010-03-29 | 19:01:05 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Jacqueline - 17 and pregnant

Oj , jag har fortfarande inte förstått vad som är hicka och inte. Skulle va kul och märka hehe :) Grattis till graviditeten :)

2010-03-29 | 22:37:18 BLOGG: http://jacquii.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: