Sen uppdatering

Hej alla läsare.
Idag blev det tyvärr en sen uppdatering för jag vart väckt imorse klockan 20 i 7 och de frågade om jag ville komma och jobba mellan 7-12. Jag hade väl egentligen inte sådär jätte stor lust men jag sa ja ändå.
Och det har gått bra, dagen har gått fort och Jonas har gjort mat som jag ska äta nu. Så gulligt av honom. Men jag måste vila idag och dricka mycket för jag tror jag har fått en urinvägsinfektion. Men har jag tur så går att kissa bort den. Och har jag inte fått bort den till på Torsdag så vänder jag mig till en läkare det första jag gör när jag vaknar. Så som sagt idag blir det vila och kanske senare om solen fortfarande är uppe gå ut och sätta sig i solen med katterna. Skönt, jag tyckte nämligen att det kändes väldigt varmt ute idag fast det bara är en 2 plus grader.
Men jag uppdaterar lite senare idag igen.
Ha det jätte bra alla läsare. Kramar

Kommentarer
Manne

Hej finn blogg du har... Kram

2010-03-22 | 13:50:53 BLOGG: http://wiigren.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: