Snart sova

Nu har man färgat håret och ätit mat. Vart jätte nöjd med håret, så skönt att bli av med det blonda håret hade lessnat på det.
Och snart så kommer käraste hem från jobbet och då ska vi krypa ner i sängen. Längtar efter det ja.
Börjar bli bra trött nu ja och har jätte ont i ryggen. Men sånt är livet när man är gravid.
Imorgon så får vi se vad vi hittar på, om vi är hemma eller om vi hittar på något annat.
Och så såg jag att det var Jönssonligan ikväll haha, måste man se bara för att det är nostalgi.
Hoppas ni kommenterar mitt tidigare inlägg med bilderna på håret det skulle vara jätte roligt.
Hur har eran dag/ kväll varit kära läsare?
Nu tänker jag runda av detta inlägg för att varva ner men jag uppdaterar igen imorgon.
Ha det så bra alla läsare och sov så gott.
Kramar

Kommentarer
Emelie

vad roligt :) om du har lust kan du ju adda min msn istället :)



[email protected]

2010-03-27 | 21:07:10 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: