Snart ultraljud igen

På Tisdag är det dags för ultraljud igen, jag längtar jätte mycket. Och så måste jag säga att tiden går väldigt fort. Jag tycker inte det var länge sen vi var på ultraljud men det är två veckor sen. Och på Tisdag så går jag in i vecka 19. Det känns jätte mysigt och bebisen rör på sig jätte mycket. Längtar tills jag kan börja känna dom där riktiga sparkarna och tills Jonas också kan känna bebisen röra på sig.
Sen hoppas vi på att barnmorskan lyckas se kön på ultraljudet på Tisdag, vi ville veta könet redan förra gången men då knep bebisen ihop benen för fullt tyvärr. Så vi hoppas på bättre lycka nästa gång.
Men vi tror att det är en pojk, vad tror ni läsare?

Jag älskar min lilla bebis som växer där inne i magen och längtar tills skatten kommer ut till världen<3

Kommentarer
Josefin, 19 år med bebis i magen

Okej.:)

Jo jag trivs, verkligen.:)

Om inte jag får reda på könet denna gången så jag har tänkt att vänta.

2010-03-27 | 15:40:25 BLOGG: http://mammajosefiin.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: