Sökande utan resultat

Har nästan inte sovit någonting i natt, har legat vaken och tänkt på den stackars katten som är ute någon stans som får ligga helt själv ute i snön och hon som inte är van att vara ute.
Sen har bebis rört sig en massa i magen men det är bara mysigt, det är som en tröst på något vis.
Letade efter katten nu på morgonen också men det syns inte till ett spår av henne. Antingen så sitter hon och trycker någon stans för hon är rädd eller så har det hänt henne något. Hoppas inte att hon är skadad eller död för den katten är verkligen som min lilla bebis. Jag vill bara att hon ska komma hem. Hur har ni läsare sovit då?
Vad ska ni göra idag?
Jag ska leta katt och sen kanske min mamma kommer ifrån Uppsala. Hon sa att hon skulle komma idag eller imorgon men det visar sig. Och sen tittade jag på Swedbanks sida igår och det var trevligt att se att man fick bra lön denna månad. Så nu blir det till att köpa lite mera bebis saker och så.
Ha det jätte bra alla läsare så hörs vi lite senare idag.
Puss och kram!

Kommentarer
Wictoria

TA det bara lugnt.. katten kommer tillbaka. min lillebrors katt försvann i helgen. men vi hittade den katten igår. och den här månaden är det ju kattmånad också. så jag lovar katten kommer tillbaka.

2010-03-25 | 08:59:11 BLOGG: http://ykciv.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: