Solen skiner och jag har nyss vaknat

Nu har man vaknat till liv och solen skiner ute, skönt men det är -10 grader. *suck* När ska våren komma?
I natt har jag sovit jätte bra men vart väckt klockan åtta vilket inte uppskattas så jag har varit vaken sen dess. Så snart är det dags för att äta lite frukost och sen får vi se vilka äventyr dagen har att erbjuda idag. Vet inte riktigt hur dagen ser ut idag men det kan vara skönt att ta det som det kommer också.
Hur har ni läsare sovit i natt då?
Kom på att jag tyvärr glömde att skriva ett inlägg igår innan jag somnade och det ber jag om ursäkt för men jag var så trött.
Men så kan det vara ibland, men idag blir det mera uppdateringar än igår i alla fall. Så nu vet ni det kära läsare så håll ett öga på bloggen under dagen.
Nej nu ska jag ta och fundera på vad jag vill ha till frukost men vi hörs lite senare idag alla läsare.
Kramar

Kommentarer
Becca & baby

Sv: Det är fasen sant, neutrala kläder är skitsvårt :/

2010-03-17 | 09:54:34 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/
magda

Jag är 24 :) Har en dotter sen innan :)

2010-03-17 | 11:14:50 BLOGG: http://magdalenaa.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: