Svar på frågorna från frågestunden.

Fråga: Var bebisen planerad?

Svar: Nej bebisen var inte direkt planerad, men vi vart glada över att jag var gravid men det var något som bara hände och som bara blev. Men valet att behålla barnet var en självklarhet för oss.

Fråga: Hur länge har du och din sambo varit tillsammans?

Svar:  Jag och min sambo har varit tillsammans i ett halv år snart och vi trivs jätte bra ihop. Vi är som sagt förlovade, bor i hus och väntar vårat första barn. Och allting känns jätte rätt. Jag har hittat min själsfrände.

Fråga:  Har du någon favoritblogg att tipsa om?

Svar: Oj bra fråga, just nu så följer jag många olika mamma och blivande mamma bloggar via bloglovin jag kan lägga ut en lista på några av de bloggar jag följer senare idag. Men det är det som lockar just nu för jag vill gärna prata med mammor/ blivande mammor och dela erfarenheter och så. Det tycker jag är roligt och givande för min del.

Kommentarer
Sophie

Kikade förbi, grattis till lillkotten i magen. :) Från en ung 6-barnsmamma.

2010-03-20 | 11:34:27 BLOGG: http://flerbarnsmamma.se/
MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

ja prova sök på google annars på det :) borde ju finnas att köpa.. :) ja de är hemskt med foglossing, de värsta är när man inte tar sig upp ur sängen eller sånna saker. Men snart så ska de vara över hehe ;)

2010-03-20 | 13:57:16 BLOGG: http://saramalmstrom.blogg.se/
Emelie

Hej, du får gärna skriva till mig och du har lust =) är en 18 årig tjej som har en dotter på 15 månader :D alltid kul med nya kontakter :D



kram Emelie

2010-03-20 | 20:32:23 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: