Tidsfördriv

Har nyss pratat med min chef fast hon hade inte så mycket att säga. Hon ville påminna mig om att jag jobbar på Onsdag och Torsdag nästa vecka, vilket jag redan visste men det var snällt av henne ändå. Sen har jag suttit och tittat igenom lite bloggar och jag har kommit fram till tanken att jag kanske borde införskaffa mig en volumaster för att få min frisyr lite mera levande. Sen så vill jag verkligen färga håret mörkt så det ska jag göra sen när lönen har kommit. Roligare än så har jag inte haft sen jag skrev förra inlägget. Ni får säga till om ni tycker att det är något som fattas i min blogg om det är något ni vill veta eller så.
Nej nu ska jag springa vidare men ha det bra så hörs vi.
Puss

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: