Tradera är farligt

Har komnmit fram till att Tradera är en farlig sida när man är gravid och tittar på saker till bebisen. Jag vill köpa allting jag ser, det är billigt och det är så underbart gulligt.
Men hittade massa saker som jag ska köpa imorgon när jag får lön, eftersom att jag inte orkar sitta och buda så tittar jag alltid på sakerna med "köp nu pris" för då kan man vara helt säker på att man vinner auktionen.



De sakerna vill jag köpa till våran underbara bebis. Tycker dom är super söta och nappen med termometern är jätte bra att ha och så även kudden och täcken till spjälsängen.

Kommentarer
Veronica

Sv; Du kommer nog få höra hjärtslagen snart ska du se :) Kanske redan på nästa besök på mvc? :) Det är iallafall underbart, och att få veta att allt är bra med lillen, det är det viktigaste.



Ska ni ta reda på kön nästa gång ni ska på ul? :) Vad tror du att det blir? Kram :)

2010-03-25 | 16:05:34 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: