trött och vill inte gå upp

Idag känner jag mig trött och vill inte kliva upp ur sängen, vill bara dra täcket över huvudet och sova vidare. Jag verkligen hatar dom dagarna.  Men jag vet att även fast jag inte ska upp och jobba så kan jag inte ligga här för då får jag ingenting gjort så det är lika bra att gå upp.
Min sambo jobbar 7-4 idag och jag vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med. Jag kanske borde sätta mig ner och fundera på vad jag behöver handla hem från Birsta, ett köpcentrum som ligger några mil härifrån. För nästa Fredag så kommer faktiskt lönen så då tänkte jag köpa hem lite saker åt mig själv och även till barnet.
Sen har jag blivit så duktig så att jag har börjat spara massa pengar, eller massa och massa kanske är fel ord men varje gång jag har fått pengar in på kontot så har jag lagt undan av de pengarna till barnet.
Och idag så har jag inte rökt på 15 dagar, jag är så stolt över mig själv. Visst det kanske inte låter så mycket men man måste börja någonstans. Så nu är min vardag en rökfri vardag och det känns jätte skönt. Att sluta röka är det bästa val jag någonsin har gjort både för mig själv och för bebisen.
Nu ska  jag ta och runda av och försöka komma upp ur sängen så att jag får i mig lite frukost, men vi hörs lite senare alla läsare. Och på tal om det så funderar jag på att börja videoblogga, vad tycker ni läsare om det? Är det en bra eller dålig idé?
Ha det jätte bra så länge alla läsare så hörs vi.

Kommentarer
Blondie ;)

jag tycker att du ska börja videoblogga

2010-03-19 | 15:29:37 BLOGG: http://maariebjork.blogg.se/
Becca & baby

Hoppas du lyckas hålla dig rökfri, jag fuskade en del under graviditeten, nu är jag dock helt rökfri sedan 3-4 månader :)

2010-03-19 | 17:21:57 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: