i brist på annat

99 frågår och 99 ärliga svar.
1. Tre personer jag lyssnar på:
Pojkvän, mamma och mormor
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag har lätt för att ta kontakt med nya människor
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är lat sen jag blev gravid
4. Detta är jag rädd för:
små kryp
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, kramar och sparkar från barnet
6. Tre saker jag absolut inte tänker göra:
Dricka alkohol, bråka eller röka en cigarett
7. Detta tycker jag om att göra:
Städa och klara av utmaningar som jag gett mig själv
8. Detta vill jag göra just nu:
Gå på ultraljud
9. Bästa känslan:
Att veta att jag och min sambo ska få ett kärleksbarn
10. Värsta känslan:
Räddsla och ångest
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Han är kärleksfull och charmig
12. Är jag kär just nu?
Ja mer än vad en människa kan bli
3. Jag vill gifta mig:
Ja det är klart
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Gifta mig, åka utomlands och ha två barn
15. Min käraste ägodel:
Min förlovningsring och ultraljuds bilderna
16. Något jag vill ha i present:
Pengar tack
17. Detta har jag på mig just nu:
Gråa mjukis byxor och ett långt rosa linne från Gina tricot
18. Favoritkläder:
Beror på humör men eftersom att magen börjar bli stor så mjukisar eller mamma byxor
19. Favoritdjur:
Katter ( Har 3 stycken )
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Oj, väldigt blandat
21. Favoritlåtar just nu:
hmm vet inte riktigt
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Går inte i skolan längre men matte var bra tråkigt vill jag minnas
23. Stjärntecken:
Skorpion
24. En bok jag älskar:
Hmm läser inte mycket böcker tyvärr
25. En film jag älskar:
Det finns många men Den gröna milen är bra
26. Tv-program jag gillar:
Simpsons, halv 8 hos mig och top chef
27. Favoritdoft:
Lukten av min älskade sambo
28. Detta äter jag gärna:
Lättsaltade chips ( mitt sug som jag fick när jag blev gravid )
29. Dricker helst:
Vatten
30. Favoritgodis:
Surt och salt
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Canarieöarna
32. Färg på mina ögon:
Grönblå
33. Min längd:
1,72
34. Jag tror på:
Kärleken
35. Jag spelar:
inget instrument
36. Person jag beundrar:
Min sambo
37. Här bor jag:
Lilla Kramfors
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inte en enda som tur är
39. Det här tänder mig:
Choklad i massor
40. Det här gör mig avtänd:
Jobbiga personer
41. Favoritfärg:
Rosa och vitt
42. Favoritcitat:
Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som mest
43. En hemlighet jag vet:
Det får jag inte tala om
44. Bästa present jag fått:
Vårat kärleksbarn
45. Senast köpta skiva:
Minns faktiskt inte för det var så länge sen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina bröst och mina läppar
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min näsa
48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan knaka med höften
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Puma
50. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Vaknat, ska åka till arbetsförmedlingen och sen spendera dagen med käraste
52. Var är dina föräldrar födda?
Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Photoshop
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen, äter sällan ute
55. När badade du i en pool senast?
Två eller tre år sedan tror jag
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja för länge sen
57. Hur många barn vill du ha?
2 stycken
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Metal, och punk
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja det har jag!
60. Vad har du för TV-kanaler?
De vanliga antar jag
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja det har jag!
62. Har du busringt någon gång?
Har inte alla gjort det när dom var små?
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej har lyckats parkera rätt
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag har inte men jag vill.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Las palmas
66. Har du en egen trädgård?
Ja men kan inte påstå att den är så fin just nu
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons så klart.
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja det kan jag nog
69. Badkar eller duschkabin?
Vi har badkar men jag vill ha duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Den gröna milen
71. Favoritpizza?
Med oxfilé, räkor och bea
72. Chips eller popcorn?
Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Inget, hatar läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej det har jag inte. Konstig fråga måste jag säga.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Min sambo Jonas vi åt på Max i Sundsvall
78. Favoritchoklad?
Plopp eller center
79. När röstade du senast?
Måste ha varit på något i skolan
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj det var länge, länge sen
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte vad jag kommer ihåg
82. Är du bra på matlagning?
Ja bara jag vill så
83. Klarar du att tanka själv?
Ja det är klart
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Ja en vibra tone förut för min onda rygg
85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola är godare.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, eller jobbar kläder i alla fall.
87. Vad var det senaste du handlade?
En sängmobil till spjälsängen
88. Har du kräkts offentligt?
Ja men det var också väldigt längesen
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Har hittat min sanna kärlek redan men kärlek är värt mer än alla pengar i hela världen
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja det gör jag
91. Har du ringt något betalnummer?
Ja när jag var mindre
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Beror på situationen
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
En kompis som tyvärr avled
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja det hade jag nog
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Standard mobilsvaret
96. Vad har du i din väska?
Lite allt möjligt
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Känner hur barnet rör sig i magen, pratar med bebisen och myser med käraste
98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag och min sambo har varandra och en bebis på väg
99. Var hittade du den här listan?
På någon blogg.
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: