Väggord!

Nu har jag beställt 2 stycken väggord från tradera och jag vart super nöjd. Det vart inte så farligt dyrt heller, och om det visar sig när dom kommer att det är lätt att sätta upp dom på väggen och dom fäster bra och så då kanske jag kommer att köpa flera när lönen kommer. Vill ha i vardagsrummet också men får se hur det blir.
En av dom ska sitta ovanför barnsängen och en ska sitta ovanför min och min sambos säng. Det blir nog jätte bra skulle jag tro, men det gäller bara att vi byter rum först också men det kommer det också skulle jag tro.
Jag lägger upp bilder på väggorden så ni läsare får se hur dom ser ut.




Dom väggorden blev det, men bakgrunden på den sista är inte med det blev bara så när jag förstorade den på tradera.
Men nu ska jag ta och äta lite frukt och njuta av dagen.
Men vi hörs lite senare kära läsare.
Puss och kram på er alla där ute

Kommentarer
Fride - Ung & Gravid

fina! :)

2010-03-21 | 13:43:29 BLOGG: http://inutimagen.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Jättefint med väggord :) Men det ska väl stå vackraste? de verkar ha missat c:et.. Ha det bäst!

2010-03-21 | 14:57:38 BLOGG: http://alianalohmeier.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Annars får du ju be dem ändra det :) Måste ju kunna gå att fixa :)

Jag använder ju inte min bloglovin, men jag kanske kommer in här nån gång igen ändå :) Kram kram (Grattis till bebis!)

2010-03-21 | 19:33:41 BLOGG: http://alianalohmeier.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: