vaken

Nu har man vaknat, eller jag vaknade för två timmar sen men har inte orkat slå upp datorn.Men nu så tyckte jag det var dags att blogga lite. Idag blir inte en sådär jätte rolig dag skulle jag tro, jag ska till arbetsförmedlingen och be dom skriva på pappret till försäkrings kassan om aktivitetsstödet och sen vet jag inte hur dagen ser ut mera. Jo mamma ska åka iväg till mormors stuga istället för att vara hemma hos mig och Jonas vilket är rätt skönt måste jag säga för det är 4:e dagen hon är här och det blir lite mycket i längden och då tröttnar jag.
Så hoppas att hon åker i skaplig tid och inte åker sent ikväll så att jag och Jonas hinner umgås lite med varandra för vi har inte fått så mycket tid för oss själva. Och imorgon så är det ultraljud igen och så ska vi till Ö-vik och titta lite också. Så får se om vi köper något till bebisen när vi ändå är där eller om det bara blir att titta lite.
Jag längtar enormt mycket till ultraljudet imorgon, det ska bli så mysigt att få se h*n där inne och få se att bebisen mår bra. Fast att h*n mår bra vet jag redan eftersom att den bökar runt inne i magen hej vilt, det känns verkligen bra nu. Men har inte börjat känna dom där riktiga sparkarna än men det kommer det också.
Nu ska jag ta och runda av och gå upp och göra mig i ordning och äta lite frukost. Men jag uppdaterar igen lite senare under dagen när jag får tid över och så.
Ha det bra så länge.
Puss och kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: