Bloggtorka

Jag känner att jag har lite bloggtorka nu för tiden tyvärr så jag kommer att lugna mig med bloggnadet lite. Visst kommer jag fortfarande att skriva varje dag men det kommer inte att bli 10 inlägg om dagen som det var förut ett tag utan det kanske kommer att bli två eller tre stycken. För jag känner att jag vill prioritera det som är viktigt i mitt liv som min sambo och våran kommande bebis och inte bara spendera en massa tid vid datorn. Men som sagt jag kommer fortfarande att skriva varje dag men inte lika ofta.
För jag måste tänka på mig själv och min omgivning också.

Kommentarer
Becca & baby

Smart val! Jag har haft problem nu när bebisen kommit, har varit jobbigt att hinna sitta vid datorn när man är van att sitta här så himla mycket. Så det är väldigt smart att sitta mindre nu när det närmar sig :)

2010-05-09 | 17:39:47 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/
Jaqueline- Gravidast ever.

Man får ha bloggtorka! :D Livet är ju trots allt nuet, inte det man sitter o präntar ner på datorn :)

2010-05-09 | 19:35:25 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: