Börjat pyssla med rabatten

Nu har jag börjat pysslat med rabatten ute på gården. Ska ta bort allt som är i den nu eftersom att det inte är några fina saker och sen så ska det dit ny jord och planteras nya saker som ska märkas ut så man vet vad det är för något. Så det blir nog bra men det kommer ta sin lilla tid eftersom att det är mycket jobb och jag orkar inte hålla på så länge för då får jag allt för ont. Men det får ta den tid det tar.
Sen har vi inte gjort så mycket mera idag, bara njutit av det fina vädret. Och vi kommer som sagt ingenstans eftersom att vi inte har någon bil och jag inte får ta några långa promenader med min foglossning. Men vi har det mysigt här hemma också.
vad har ni läsare gjort idag då?

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: