Dålig uppdatering, jag vet!

jag vet att jag har varit urusel på att uppdatera den sista tiden och det ber jag om ursäkt för men har inte känt att jag har haft så stor lust. Känner att jag vill prioritera min sambo istället för att sitta vid en dator. Sen så är det även väldigt jobbigt för mig att sitta still för länge då jag får ont i höft och tungt att andas. Men de sista dagarna har inte hänt så jätte mycket, vi var barnvakt i helgen och det flöt på som det skulle fast man var bra trött när han åkte hem. Sen så var vi iväg på föräldragruppen igår för sista gången. De hade bara 5 tillfällen och nu är dom slut tyvärr, men det gav mig mycket det vi pratade om igår. Vi pratade om tiden efter BB och sånna saker och jag lärde mig mycket så det var skönt. Sen idag så händer det nog inte sådär jätte mycket utan jag och sambon blir hemma och bara tar det lungt. Och nu är mormor uppe i Kramfors också så får se när vi bjuder hem henne på en fika. Och idag så gick jag in i vecka 27, gud vad tiden går fort. Och ni läsare ska få lite bilder på magen sen fpör nu var det ett tag sen jag laddade upp nå bilder på magen.
 Nu ska jag ta och sträcka ut ryggen lite men ni får ha det så bra alla läsare så hörs vi igen.

Kommentarer
Sara - Mamma till Nova

Som jag då. :D Vilken vecka är du i? :D

2010-05-25 | 14:34:24 BLOGG: http://frokenkalmar.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: