Dåligt väder och dålig uppdatering

Jag får be om ursäkt för att det blev en dålig uppdatering igår men jag och sambon hade fullt upp. Vi byggde ett litet katthus som katterna ska ha ute i trädgården så de kan krypa in i det när det regnar och sen så var vi iväg på fotbollen som sambons moster håller i och sen på kvällen när vi kom hem så var vi trötta och jag hade ingen direkt lust att skriva någon blogg. Och idag så har vi varit i Sollefteå hos sambons fölräldrar och kapat lite ved som vi har kört hem hit och imorgon så ska vi tillbaka dit igen. Så det är vad vi har gjort dessa två dagar och nu sitter jag med en höft som värker enormt mycket så jag tror att jag ska bli tokig men jag ska inte klaga för det kunde ha varit värre. Sen så har vi precis bjudit hit sambons moster men får se om vi får något svar från henne om hon har lust att komma förbi. Sen efter det så blir det Grannfejden och en efterlängtad dusch.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: