Foglossning och trasig bil

ja idag så var jag till sjukgymnasten och han var väldigt trevlig och gjorde lite tester på mig och frågade vart jag hade ont och så. Och när jag hade varit där en kvart så ställde han diagnosen allvarlig foglossning. Och tyvärr så är det ingen idé att styrketräna bäckenbenet för det kommer bara att göra ondare på mig så jag ska köpa ett bälte för 400kr sen och hoppas på att det hjälper. Och eftersom att han trodde att foglossningen skulle bli värre under resten av graviditeten eftersom att jag hade en instabil höft innan jag blev gravid så får jag nästan inte göra någonting. Bara sitta i soffan och ta det lungt i 15 veckor. *suck* Jag kommer bli tokig för att jag blir så rastlös men vad ska man göra då det är för mitt egna bästa.
Och vi kom aldrig till Umeå idag tyvärr för att bilen gick sönder, vart väldigt ledsen över det för jag hade sett fram emot att komma iväg och se lite annat. Men man kan inte ro för att bilen inte vill som vi vill så vi får ta Umeå en annan dag när vi har köpt en ny bil.
Sen så har jag gått in i vecka 25 idag, oj vad tiden går fort. Innan jag vet ordet av så är det dags för förlossning skulle jag tro, längtar i massor fast är ändå lite rädd inför hur det kommer att bli. Men ska inte sitta och stressa upp mg över det nu. Men nu ska jag ta och runda av detta inlägg. Men ha det så nbra alla läsare.

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

åh stackare "/ förstår att det måste vara jätte jobbigt. hoppas att det blir bättre snart. kram

2010-05-11 | 21:53:53 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Becca & baby

Oj, tråkigt att det var så illa med foglossningen :( Får hoppas att bältet hjälper!



Kram!

2010-05-12 | 12:39:50 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: