Förlåt förlåt alla läsare

Oj nu var det längesen jag skrev ett inlägg, tittade på datumet på det senaste inlägget som jag skrev och det var för fem dagar sen. Men jag har inte lika stor lust att blogg nu som jag hade förut så det kommer att bli något strö inlägg ibland. Kanske kommer in i en period då jag får tillbaka lusten att blogga igen. Men jag tror det beror på foglossningen, jag känner att jag har svårt att sitta vid datorn för länge utan att få ont.
Nu är det bara 92 dagar kvar, tiden går så fort. Vi längtar så mycket tills vi får se vårat hjärtegull. Och imorgon så är det bara en vecka kvar tills vi ska på ultraljud och få se den lilla skatten igen och då skulle mamma följa med också.
Och på tal om mamma, idag är det morsdag så grattis till alla mammor där ute och hoppas att ni får en jätte bra dag. Här hemma så jobbar sambon till 11 och efter det så ska vi hem till hans föräldrar i Sollefteå sen blir det hem och ta det lungt skulle jag tro.
Som sagt ni läsare ska få bilder på magen men jag har varit lite lat och inte orkat lägga upp några än men det kommer jag lovar.
Nej nu ska jag ta och äta lite frukost men vi hörs alla läsare.
Ha det super bra nu!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: