Godmorgon alla läsare.

Godmorgon alla läsare och förlåt för min dåliga uppdatering i går kväll men jag och sambon myste lite och sen så somnade vi av trötthet så jag lyckades aldrig slänga iväg ett inlägg innan jag gick och la mig. Men det får ni ha överseende med tycker jag. Men jag hade en trevlig Valborg som var lugn med den person jag älskar mest av allt och god mat.
Idag så var det inge bra väder alls, regnet öser ner och så varmt är det inte heller, suck inte sådär jätte roligt men jag ser hellre att det regnar än att den snöar så man kanske inte ska klaga?
Idag så ska vi på en liten bil utställning i Ö-vik men min sambos kusin, han ville så gärna åka men hade inte lyckats fått med sig någon dit av olika orsaker så då ställde jag och sambon upp.
Vet inte hur länge vi blir där men det blir säkert ett par timmar, för bara resan dit går på en timme.
Så han kommer och hämtar upp oss vid 11 så efter det blir det en dålig uppatering igen tyvärr.
Nej nu ska jag ta och vakna till liv lite mera men jag uppdaterar igen lite senare.
Ha en fortsatt trevlig morgon.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: