Godmorgon och solen skiner

Idag så skiner solen och mitt humör är på topp så det kan inte bli bättre. Troligen så ska min sambo hämta ut mitt paket idag om han hinner på någon rast på jobbet, jag hoppas verkligen det för jag vill så gärna ha det men vi får se som sagt. Det har kommit i alla fall, det är huvudsaken.
Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, jag ska i alla fall fortsätta rita upp min tattuering som jag började lite med igår så jag hoppas att jag blir nöjd med den. Annars så blir det inte sådär jätte mycket tror jag för jag har börjat fått såna gravidkrempor i vaderna och så. Jätte jobbigt men det är bara att vila och hoppas på det bästa.
Vad ska ni läsare göra idag då?

Kommentarer
Malin, 22 år Gravid v32

Det blir en liten sessa :)

2010-05-05 | 12:10:17 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: