Godmorgon till en snöig Tisdag!

Funderar på om jag har missat något, är det inte Maj månad? När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret så ser man snö! Snö nu, i Maj hur är det möjligt?
Troligen så ligger det inte kvar på marken men ändå det är en hemsk syn.



så ser det ut, aja nog om det nu. Idag så går jag in i vecka 24, jätte mysigt måste jag säga. Ska lägga upp lite magbilder senare idag för jag insåg att det är två veckor sen det kom upp en bild på min mage här i bloggen. Sen så tror jag att mitt paket kommer idag för de hade skickat ut en avi igår stod det på postens sida. Jag hoppas verkligen för ser fram emot att få hem de sakerna.
Sen ska vi inte göra så mycket mera eller jo jag och sambon ska städa. Inte det roligaste men skönt sen när det är gjort.
Nu ska jag ta och äta lite frukost men uppdaterar igen lite senare.
Ni får ha det så bra så länge alla läsare.

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Jaa precis, man får faktiskt ganska mkt vettig info :) Jaaaa så jävla skönt att det snart är överstökat... såååå trött på det här :P

2010-05-04 | 10:32:44 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Jaqueline- Gravidast ever.

Åh det kallas: bebis växer :P tro mig, nu kommer du få ha det så resten av graviditeten :P Sorgligt men sant haha. Fösök halvsitta när du sover, och böj dej inte ner rakt över magen. sånt kan hjälpa lite mot obehaget :)

2010-05-04 | 11:13:27 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: