Good morning



Godmorgon alla läsare, eller ja nu kanske det är läge att säga god förmiddag men jag har försökt att skriva blogg hela morgonen sen jag vaknade vid åtta men tyvärr så har internet inte fungerat som det ska. Men nu så är det igång igen och jag kan ge er läsare en uppdatering. Här blåser det och vädret är grått och tråkigt, nu tycker jag att vi ska få lite sommar och sol.
Idag så jobbar sambon till klockan elva och sen så kommer hans kusin här som vi ska vara barnvakt åt i några timmar. Så får se vad vi roar honom med. Vi ska i alla fall äta en av hans topp tio rätt till lunch, kokt korv med bröd. Men finns det något barn som inte gillar kokt korv?
Sen efter att hans mamma har hämtat upp honom vid fyra så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir nog en lugn dag i detta tråkiga väder. Och imorgon så är det föräldragruppen igen och då ska vi prata om smärtlindring, det ska bli intressant.
Ja tiden flyger iväg på Tisdag så går jag in i vecka 24, och sen när sommarn och värmen kommer så kommer tiden bara att flyga iväg. Jag längtar så mycket efter att få se vårat lilla hjärta som ligger där inne i magen.
Vad ska ni läsare hitta på att göra idag då? Jag tycker att ni har varit lite dåliga på att kommentera på sista tiden vilket är lite tråkigt eftersom att det blir roligare att skriva om man får någon respons. Så försök att tänka på det så blir jag och bebismagen glada. :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: