Halsbränna och katten är bränd av en humla

Jag sitter med världens halsbränna och min katt har lyckats bränna sig på en humla. Hon är så nyfiken och busig så hon skulle busa med humlan och vart bränd stackarn. Så nu får jag ha lite koll på hur hon mår så att hon inte sväller upp och så.
Och snart kommer sambon hem för han slutade jobbet klockan nio, skönt! Så då blir det mys och sen bums i säng för vi ska upp tidigt imorgon eftersom att jag ska vara hos sjukgymnasten imorgon klockan 8 och sen bär det av till Umeå. Så imorgon så får ni nog ingen uppdatering innan kvällen, men det visar sig vilket humör jag är på när jag vaknar.
Nej nu ska jag ta och titta på CSI men ni får ha det så bra alla läsare så hörs vi imorgon igen.
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: