Hej, hej hemskt mycket hej

Hej på er alla läsare där ute, idag så blev det en sen uppdatering men det beror på att jag sov ut ordenligt och sen kom sambon hem på lunch från jobbet så då ville jag vara social med honom istället för att sitta vid datorn.
Men nu så ska ni få ett inlägg, idag så har jag lite att göra här hemma men det blir skönt att få det gjort. Ni ska få en sysslo lista från mig sen.
Och inatt har jag sovit jätte bra så det tackar vi för, har inte vaknat en enda gång för att jag behövt gå upp och kissa så det är super skönt.
Sen har det inte hänt så mycket mera idag som jag tycker är så nödvändigt att skriva ner här men jag uppdaterar igen senare då kanske det har hänt nå mera intressant.
Ha det bra så länge!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: