Hundvakt senare idag

Idag så ska man vara hundvakt det är min sambos moster som ska lämna av sin hund här vid klockan tre. Men det gör inte mig något eftersom att sambon jobbar tio timmar idag så är det bara trevligt med lite sällskap. Men problemet är att jag inte får gå några långa promenader med foglossningen. Får typ bara gå vändor på 10-15 min men det får gå ändå.
en vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, blir nog bara att ta det lungt. Jag håller på att kör en maskin med tvätt just nu så får ta och hänga upp den sen när den är färdig. Sen så sitter jag och pratar med lite blandat folk på msn, trevligt efter som att jag inte har träffat dom på snart ett år tror jag.
Men nu har jag inte sådär jätte mera att skriva om, Jo det viktigaste av allt att bebis rör på sig inne i magen hela tiden. Man känner verkligen hur den bökar runt där inne och det är så mysigt. Älskar att känna det lilla livet sprattla och slå volter där inne. Finns inget som är mera underbart än det och det finns ingen kärlek som är starkare♥

Kommentarer
Blondie ;)

det är rätt kul att vara hundvakt ibland

2010-05-14 | 12:39:50 BLOGG: http://maariebjork.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: