Lååång väntan

Jag ligger och väntar på att min älskade sambo ska komma hem från jobbet och jag tycker att tiden går jätte långsamt. Han har jobbat sen klockan 1 idag så nu saknar jag honom enormt mycket. Nu tycker jag han får ta och komma hem, men han slutar snart. Han slutar vid klockan 9. Och när han kommer hem ska han få se en rolig sak, jag lyckades få det på film idag när bebisen bökade runt inne i magen och det syns jätte bra så det blir roligt att visa honom eftersom att han aldrig har sett det förut♥
Våran lilla kicker där inne i magen, den blir mer och mer livlig för varje dag som går nu tycker jag och sparkarna känns hårdare och hårdare. Det är helt underbart fast bebisen är väldigt duktig på att trycka mot min urinblåsa så att jag lär springa och kissa ungefär tusen gånger om dagen känns det som. Men det är det hlet klart värt för att få bära på vårat kärleksbarn och nu är det inte allt för lång tid kvar tills våran lilla skatt kommer ut till världen, tre månader men det går super fort det.
Nu ska jag fortsätta ta och prata lite med mamma på msn och sen så kommer min sambo hem snart men jag skriver mera imorgon igen. Sov gott sen alla läsare så hörs vi mera sen.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: