Mys pys<3

Nu har man haft årets första grillning och det var helt underbart gott. Har verkligen längtat efter det, så nu ser jag fram emot nästa gång man kan grilla. Nu blir det bara ta det lungt för jag och sambon vart så mätta av allt kött, så vi ska mysa och ta det lungt och klockan nio så blir det Ballar av stål.
Hoppas ni läsare har haft en trevlig dag/ kväll för det har jag haft. Och så måste vi ladda inför imorgon då det är dags för föräldragruppen igen. Vi lär oss så mycket där tycker jag så jag är glad att man får möjligheten att delta i gruppen.
Men nu tänker jag inte skriva något mera i bloggen idag för jag känner att jag ska lägga min tid på min sambo också, sen har jag inte sådär jätte mycket mera att berätta om idag.
Men vi hörs imorgon igen alla underbara läsare.

Kommentarer
Malin, 22 år Gravid vecka 31

Jodå det är okeej här, lite trötter bara. :) hur är det sj?

2010-05-02 | 20:10:30 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/
Malin, 22 år Gravid vecka 31

neej de kan ju inte det ;) men nu säger de att bebisen har en sovrutin på 90 % vet inte hur mtk det stämmer :P

2010-05-02 | 20:30:08 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: