Nu är man vaken igen



Nu är det dags för en uppdatering i bloggen igen, jag har varit vaken sen åtta imorse men jag började dagen med att hänga tvätten som vart klar igår. Sen har jag inte gort så mycket bara tagit det lungt och försökt vakna till liv i lugn och ro.
Sen idag vid halv tre så är det dags för föräldragruppen, det ska bli intressant för idag så ska vi prata om smärtlindringen vid förlossningen och så ska vi även få se en film från en förlossning.
Så det ser jag fram emot, sen efter det vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir nog bara ta det lungt och om vi har riktigt tur och vädret ligger på topp så kanske det blir grillning idag också. Åhh jag hoppas verkligen för det är så sjukt gott med grillat.
Men nog om det nu ska jag ta och göra mig i ordning för dagen så hörs vi lite senare alla läsare, ha det bra så länge.

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Mysigt med föräldragrupp :)

2010-05-03 | 16:57:09 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: