Nyss ätit och nu tittar jag på tv

Nu har vi precis ätit lite pizza och så sitter jag och tittar på Extrem överlevnad. Jag var dum nog att testa en pizza med Gorgonzola ost idag och det gör jag aldrig om kan jag lovar, jag tyckte verkligen att det smakade gammal skosula, inte så trevligt kan jag lova.
Och bebis har vaknat igen och sparkar för fullt, våran lilla kicker! Helt underbar känsla♥
Har inte så mycket mera att skriva för idag tror jag, efter jag har tittat klart på det här programet så ska jag och sambon ta en varm dusch och efter det så ska jag ta och krypa ner i min varma säng.
Men eftersom att jag har lite blogg torka så önskar jag er alla läsare en trevlig kväll och hoppas att ni får sova så gott sen så hörs vi imorgon igen när jag vaknar.
Godnatt och ha det bäst!

Kommentarer
stine

jag hade också ont i höften minns jag, sen hade jag världens foglossning, minde kul.. men som tur är försvinner allt när bebisen kommer hehe

Jag älskar också Barbapapa saker, den där necessären hittade jag på Åhlens, fanns i blått och rött, är egentligen en väska, men jag ska klippa av banden och ha som necessär :)

2010-05-01 | 21:18:32 BLOGG: http://pokerfrugan.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: