Picknick i det vackra vädret

Jag och sambon har spenderat hela dagen ute i det fina vädret vi åkte först till Sollefteå och arbetade lite med veden. Ja jag vet man ska inte arbeta med ved när man har foglossning men jag blir tokig av att bara sitta still och inte göra något. Så jag staplade veden och sambon kom med ny ved när den tog slut. Men jag tog det lungt och försiktigt och efter det så åt vi lite och sen så åkte vi iväg till en jätte mysig liten badplats och hade en liten picknick. Det var super mysigt, solken sken och vi åt kakor.
Och snart så ska vi hämta sambons kusin för vi ska vara barnvakt tills på Söndag kväll så det blir nog inte så mycket bloggande tyvärr men det får ni läsare överleva.
Vad har ni läsare gjort idag då?
Och nu bökar bebis och sparkar så att hela magen hoppar, helt underbart mysigt♥

Lite bilder ifrån dagen:










Tack för en underbar dag älskling, du är mitt liv, min kärlek, själsfrände och din famn är mitt hem du är helt underbar min älskade Jonas Fredriksson♥

Kommentarer
Becca & baby

Mysigt! :D är så glad att värmen äntligen kommit!

2010-05-23 | 13:29:03 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/
Sara - Mamma till Nova

haft en bra dag?

2010-05-24 | 22:19:36 BLOGG: http://frokenkalmar.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: