Snart så kommer älskling hem :)

Snart så kommer min älskade sambo hem, längtar i massor. Vet inte om det är våren eller vad det är men vi är mer kära nu än vad vi någonsin har varit. Vi gosar hela tiden och kan knappt vara ifrån varandra en minut. Så underbart mysigt att jag känner mig nykär igen.
Och jag känner mig duktig, jag orkade egentligen inte ta disken men jag tog mig i kragen och gjorde det ändå så nu kan jag somna med gott samvete sen.
Men nu orkar jag inte skriva så mycket mera här men jag uppdaterar imorgon igen någon gång under dagen.
Ha det så bra och sov gott sen!


♥Jag älskar min Jonas Fredriksson över allt annat, du är ovärderlig för mig och hela mitt liv.
Och jag älskar våran lilla skatt i magen♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: