Varmt idag också :]

Idag är det lika varmt som det var igår, på ett vis så är det skönt men det tar väldigt hårt på mig så nu ligger jag i vardagsrummet och flåsar som en hund nästan. Men man ska inte klaga, skönt att man äntligen kan vara ute lite utan att behöva frysa ihjäl. Och idag gick jag in i vecka 26 så nu är det bara 14 veckor kvar. Tiden går väldigt fort måste jag säga. Jag längtar så mycket efter våran lilla bebis tycker att det kan bli Augusti nu, men sommaren går alltid fort när den väl har kommit så innan jag vet ordet av så sitter jag väl i en bil på väg till förlossningen.
Sambon är hemma hos sina föräldrar just nu och ska försöka laga bilen som gick sönder så får se hur det går med det. Så just nu så är jag hemma själv så snart ska jag gå och göra mig något att äta inte för at tjag är så hungrig nu när det är så varmt men det är mest för bebis skull.
Men kanske slänger in något mera inlägg idag annars så får ni en uppdatering imorgon igen. Ha det super bra så länge alla läsare!

Kommentarer
stephanie

fin blogg.kram

2010-05-18 | 16:23:50 BLOGG: http://steffiis.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: