Dag 01- presentera mig själv

Ja nu är det dags att köra en liten presentation av mig själv, Så vem är jag?

Lite om mig: Jessica heter jag en glad och social prick som är född år -90 som lever i en liten byhåla som heter Kramfors.
Mamma till underbara Moa som är född 7:e September - 2010.
Sambo och fästmö till Moas pappa Jonas som jag delar många fina minnen med och tillbringar den största delen av min vardag med.
Vi bor i ett hus i ett lungt och familje vänligt område tillsammans med våra två katter och här trivs vi ganska så bra.

Mitt arbetsliv: Ja just nu så är jag hemma och är mamma ledig så min dotter är min chef vilket jag trivs väldigt bra med. Och innan det så var man en simpel liten vikarie som jobbade inom vården och hoppade in extra när den ordinarie personalen ville slippa alla sina skit pass.
Men dit tänker jag inte gå tillbaka efter mamma ledigheten utan då tänker jag börja plugga för att nå mitt mål.
Just nu är jag undersköterska i grund och botten men målet är att bli sjuksköterska med inriktning ambulanssjuvård.

Hur jag är som person: Jag tror att de flesta ser mig som en väldigt glad och social person. Men jag kan även vara väldigt envis och vill klara av det mesta själv och går det inte som jag vill eller om någon kommer och lägger sig i det jag gör så kan jag bli väldigt bitter om jag lägger den sidan till.
Men för det mesta så är jag ganska glad och lättsam att ha att göra med.
Jag är en även en väldigt omtänksam person som älskar att ta hand om mina nära och kära.

Mina intressen: Mina intressen skiljer sig nog inte så mycket från resten av samhällets intressen, jag gillar att umgås med mina nära och kära, spendera mycket tid tillsammans med min familj, ta hand om hemmet. Oj vilken hemma fru jag lät som nu, men inte på det viset det är bara att det att jag älskar att ha rent och snyggt omkring mig. Jag tycker även om att inreda, tycker inte det finns nå bättre än att göra något litet i ett rum och efter det så blir det ett sånt lyft att det ser ut som ett helt annat rum.
Jag älskar även att bara sitta ner och ta det lungt efter en lång dag och avnjuta en kopp kaffe och bara vara för mig själv med mp3:n i öronen och skärma av resten av världen. Nej jag är inte tokig bara en väldigt stressad person som behöver koppla av ibland.

Ja det var det jag kunde knåpa ihop för stunden och sen så tog insperationen slut men ja ni får en liten inblick i vem jag är och hur jag är som person i alla fall.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: