Dag 03 - Mina föräldrar

Mamma: Ja mamma är mamma, vi har gått igenom mycket ihop både bra och dåliga saker. Men jag älskar min mamma mest av allt på hela jorden och skulle något hända henne så skulle hela min värld rasa samman. Även fast vi har bråkat mycket under min tid som tonåring så har vi även delat mycket skratt. Det var mamma som lärde mig allt här i livet, hon lärde mig att gå, krypa, prata, respektera personer i min omgivning och så mycket mera. Mamma är den person som jag pratar om det mesta om hon gör mig alltid glad. Och ja jag är en extrem morsgris vid vissa tillfällen och vid vissa stunder så är jag raka motsattsen men så är nog alla tror jag!




Pappa:
Ja vad finns det att säga pappa är egentligen inte ens värd att nämna. Efter många om och men i mitt liv och under min uppväxt så har jag nu kommit fram till att min pappa är död för mig. Varför det är så tänker jag inte gå in på av respekt för mina resterande anhöriga. Men en sak kan jag säga:  har ingen pappa!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: