Dag 07 - Min bästa vän

Det är utan tvekan Veronica! Jag ska berätta lite om hur vi lärde känna varandra, det var nu i sommras som båda satt och var höggravida och spenderade mycket tid framför datorn och så hittade vi på varandra genom bloggarna. Vi började skriva lite kommentarer till varandra och efter ett tag så addade vi varandra på MSN. Och när vi hade pratat där i några dagar och det hade klickat jätte bra mellan oss så bytte vi numer och sen dess så har vi pratat i telefon varje dag. Det sköna med Veronica är att vi kan prata om precis allting eftersom vi har barn i samma ålder så blir det mycket prat om blöjbyten, utveckling, barnagnspromenader och massa sånt. Och det är så skönt att ha någon att dela allt det där med, en vän som förstår att man kan inte orka allting när man har barn, man kan inte alltid vara en super mamma.
Och det är inte bara barnen vi pratar om, vi pratar om precis allting. Även fast vi inte har träffats än så delar vi mycket tillsammans redan nu, vi har gråtit ihop och skrattat ihop. Hon är en person som jag kan riva ner min fasad för och bara vara mig själv för jag vet att hon inte dömmer mig och jag vet att hon alltid finns där för mig.
Om jag är ledsen så är hon den första jag pratar med och om jag är glad så är hon den som jag delar mina skratt med. Jag är så glad att jag har en så fin vän som Veronica, hon är en sån vän som alla personer borde ha i sitt liv för då skulle det inte finnas några bekymer♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: