Känner mig lite sliten, vart tog sömnen vägen?

Ja nu sitter man här vid datorn och klockan är kvart över sex på morgonen. Och på övervåningen så ligger mina två älsklingar och sover. Jag kom i säng vid halv två i natt, vet inte varför men jag kunde inte sova. Sen så har Moa vaknat två gånger i natt också och ena gången ville hon ha mat och andra gången så ville hon inte direkt något. Och sen nu på morgonen vid halv fem så beslöt hon sig för att hon var pigg, hon var så glad över att det var morgon så hon låg och gjorde glädje skrik och jollrade i massor så då plockade jag upp henne och klädde på henne men nu somnade hon om för en stund sedan. Så nu sitter jag här klar vaken och känner mig ganska sliten. Men what to do? Så är det när man har små barn och det får man ta. Och jag ska absolut inte klaga då jag älskar livet som mamma!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: