Tänk att ett person kan beröra så mycket!

Ja tänk att en nära vän kan beröra så mycket, tänk att man kan få ångest över att en annan person mår så dåligt. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på något vis då du är som en syster för mig och det gör ont i mig att veta att du mår så dåligt som du gör. Jag kommer alltid finnas vid din sida och hjälpa dig dag som natt. Och jag önskar så innerligt att jag kunde ta all din smärta ifrån dig så att du kunde få glömma dina bekymmer och bara få må bra. Men då jag inte kan göra det så lovar jag i alla fall att jag alltid ska finnas för dig dag som natt och försöka hjälpa dig så gott jag kan och kanske lyckas jag få dig att glömma din ångest en liten stund i alla fall. Jag hoppas på det i alla fall ♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: