Tillbaka i skolbänken..

Ja nu är man tillbaka i skolbänken, jag var till komvux idag och pratade med studievägledaren där och vi konstaterade att det bara fattas matte B för mig för att få behörighet till sjuksköterskeutbildningen. Så hon anmälde mig till kursen idag så nu är man inskriven. Jag kommer att läsa det mesta hemma men gå på vissa lektioner så vi håller tummarna för att det kommer gå bra. Så på Onsdag eftermiddag så sitter jag på komvux och har min första matte lektion, det ska bli lite roligt ändå tycker jag.
Och nu har jag beställt hem boken också, Matematik 3000 kurs B så den borde dyka upp i brevlådan om några dagar.
Så nu håller vi tummarna för att det här blir bra tycker jag!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: