Akepunktur

Ja igår så var man till sjukgymnasten och vi beslutade oss för att testa med akepunktur på höften. Så innan jag visste ordet av så låg jag på en bänk i ett jätte tråkigt rum med fyra nålar in i höften på varje sida. Och så skulle jag ligga i 15 minuter. Men det gjorde faktiskt inte ont som jag trodde att det skulle göra utan det var lite obehagligt när han satte in nålarna en liten stickande känsla och när han träffade de inflamerade områderna så trodde jag att jag skulle dö för att smärtan blev så stor och kom så plötsligt men sen när nålen väl satt där så gick det bra. Sen så kom sjukgymnasten och vred på nålarna efter halva tiden och sen var det klart.
Så jag ska tillbaka nästa vecka igen och få akepunktur och veckan efter det så blir det två gånger på veckan så jag hoppas på en förbättring annars så är nästa steg en kortison spruta in i höften men det visar sig hur det blir med det.
Men jag håller tummar och tår för att det här blir bra!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: