Bloggen öppnad igen!

Nu har jag öppnat upp bloggen igen men har valt att lösenordsskydda bilder och inlägg om Moa då jag vill veta vilka som kan se bilderna på henne. Fö hon har inte valt att få vara med här på bloggen och sen finns det även personer runt omkring som jag vet läser min blogg som jag inte tycker har ett dugg med mitt / vårat liv att göra så det bästa är att få bestämma själv vem som får se bilder på Moa och inte.

Och ett stort tack till min underbara vän Veronica som har fixat och ordnat med min blogg så att den nu är super fin :) Jag är så jätte nöjd och glad för den fina designen. Ser fram emot Mars då det blir en tripp till Stockholm med Moa för att hälsa på Veronica och hennes söta son Leo i några dagar♥

Kommentarer
Veronica, Mamma till Leo ♥

Äntligen har du öppnat den :) Hoppas på lite mer uppdatering nu också så man har något kul att läsa, iallafall en vettig blogg här i bloggvärlden :P

2011-01-21 | 10:46:46 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: