Nu kör vi :)

Nu har man blivit ordentlig och går på gym 4 dagar i veckan, nu har jag äntligen tagit tag i dessa gravid kilon som finns kvar. Nu ska dom försvinna så att man kanske vågar visa sig ute i sommar. Haha. Just nu är Moa vaken, hon vill inte riktigt sova fast hon är super trött, men man kanske missar något om man somnar, vem vet! Men hon orkar nog inte vara uppe så länge skulle jag tro för hon har sovit dåligt på eftermiddagen så kroppen borde ta ut sin rätt snart. Och när lillgumman har somnat så står det middag på schemat och sen ska jag nog ta och baka lite. Undra vad man ska hitta på för roligt. Men nå kul blir det nog, nej nu ska jag ta och umgås lite med familjen men vi hörs senare sötnosar!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: